först o främst. förlåt för så totalt offtopic man kan komma..
som ni nog vet så har jag precis kommit hem från sthlm efter att ha tokmeckat i en vecka ungefär med 145an för att få den genom bes. kom hem igår, i princip bara vända för att åka ner till hbg o hämta en tjejkompis amazoncab, kom hem igår vid 22.30 ungefär. skulle flytta mammas bil, stendöd, ändå hade hon kört den på dan.. skulle flytta min bmw, stendöd. syrran skulle åka till sin kille nu ikväll, hennes golf va stendöd. ni anar ett mönster va?
laddade morsans batteri hela dan, ändå död.. bmwn startar med starthälp, o lillsyrran fick låna 145an.. det är fanimej bara 145an o min kango firmabil som funkar på detta stället. (142an har kass toppapackning o kass elpump)
som det är nu, så har morsan fått låna batteriet från 142an så hon kan komma till o från jobbet. ska ladda hennes batteri mer, annars får hon köpa nytt.
sen har tjejkompisen bes tid imorn som inte kommer hinnas med, inget elsystem i bilen o inte bromsar. sen tokskruva med min amazon som oxå ska besas imorn, ingen kardan, startar inte, inga bromsar ingen koppling..
just nu, är jag så less på bilar o skruva o allt sånt så jag spyr på det.. o tillråga på allt så är man sjuk, igen, o börjar jobba på måndag o vallåkra i helgen..