Hallå Hallå!
Well.. jag var ute hos "Blå" mu i kväll, för första gången på x antal månader. Jag har inte haft nycklar till garaget, annat har kommit emellan å jaddajaddajadda undanflykter.
Jag saknar henne å tror hon saknar mej med...
(Nej hon är INTE bara en bil). Hon är fortfarande långt ifrån färdigsvetsad... Jag släpade hem en massa paneler å gummidetaljer att skrubba å skura i alla fall å så är det sätena som ska tvättas nu när solen å värmen tycks vara i antågande
. Jag har en del plåt att slipa och grunda med men nu är jag på G å fixar såna saker i alla fall. Även om jag inte kan fixa svetsjobbet själv kan jag få allt annat färdigt i alla fall.
Just nu är köksvasken full av gamla smutsiga gummilister som ska skrubbas å smörjas ordentligt. De ska bara ligga till sig så att all skit lossnar först. Jag har sköljt av dem å fått bytt vatten två gånger men nu får de ligga över natten.
(å så har jag sambons 850 att dona med också... jag blev påkörd i helgen av en gaaaaaaammal virrig gubbe /ja, han är polisanmäld, han borde inte få köra bil öht/ så det blev lackskador, krossad sidospegel, sidoruta som ska bytas osv)
I Think and Wonder, Wonder and Think...