Min Lördag och Söndag... varning för suddiga bilder, få bilder och mycket text
Lördag:
Åkte o hämtade Kim i ett blött Båstad, o vi begav oss mot HBG. klockan va ca 16, mötte upp Emma, och ner till Norra Portens Spelbutik o kika på hennes 144 -73.. (Kanon fin och orgnial) körde ett varv, o sen körde vi bara (eller ja, bara o bara) 145 ett tag tills fler kompisar slöt upp. käkade lite o körde sedan några vändor på stan, träffade Hejmer på Maxi's parkering och snackade lite skit, det var mycket trevligt, (kanonfin 144!!)
sen var det bara jag och kim kvar som fick hålla fanan högt.. körde runt o letade streetrace, hittade lite, dessvärre gjorde snuten det med.. träffade folk vi kände eller lärde känna, fick glada tillrop och tumamr upp från många, kvällens höjdpunkt var när några med en Camaro Z/28 -69 gapade o hade sig på Stattenas parkering, tyckte 145 va asball, men de ville inte byta rakt av dessvärre

klockan hade nu närmat sig halv 2 o vi rullade hemåt, var hemma ca klockan 2, kom i säng vid 3. Kim lånade bilen ner till Båstad igen o sov där.
Gubbakeps, pilotbrillor o helskägg! stenhård snubbe!
145, 144 Aut, 144 Turbodiesel
Stämningsbild på väg hem..
Söndag:
Klockan ringde vid halv 6, dvs jag hade sovit ca 2,5 timme.. sådär lagom mör.. ringde och väckte Emma som va tvärdöd och hade migrän, = stannar hemma, ringde Kim som sov hos sina svärföräldrar i Båstad tjugo i sju, 10 min efter vi sa att han skulle va här.. han sov, ca 15min senare rullar det in en aplåg, asball 145 på gårn! jag stog då redo med kaffekoppen i näven till chauffören. har förberett mackor o lite frukt, som det visade sig senare att det inte var direkt tillräckligt.. vi rullade i lagom takt ner till Vallåkra, trodde det skulle vara massiv kö, men det var det inte, rullade in o hamnade bland en del 240 o 740is.. tyvärr hamnade vi brevid en 240 som var slipad plåtren och således rostig som drog massor av blickar från min bil. Satan! jaja, bara bita ihop o se glad ut. Vi knallade ner till marknaden som det var ovanligt klent utbud på. kikade på lite bilar o hamnade till sist vid en välbekant 145.. upp med bakluckan, o av med skynket, Hey! nån har gömt en Tyco bilbana där

efter lite körning började sömnbristen ta ut sin rätt o vi dosade väl av till 11-12 snåret i bilen.. halvsov o hörde lite goa kommentarer om takräcket med skidorna på, bilbanan o motorrummet

dagen flöt iväg utan att det egentligen inte hände nått spec, många småpojkar fick dagens höjdpunkt när de fick köra lite bilbana!

gjorde även världens fynd som kommer på bild snart...
En trött Rogge har lite back to basics rekreation
Stående kommentaren om bilbanan var att kan pokemonbilarna ha playstation, tv skärmar och dylikt i sina bilar så kan vi fan ha en bilbana!