Ojoj först så har man dåligt samvete för att man inte hÃÂnner göra så mycket man vill på mina Volvo bilar men på sista tiden har mest mekat i -98:ans Lagunan samt i en Vw Jetta från -89, Sen så villl man ju leka med den nya svetsen man köpte in för ett bra tag sedan, men antar att familjen måste gå går före så pengarna till gastub och hjälm åker till servicedelar och annat som behövs till dom nyare bilarna
Snart multnar kartongen till svetsen upp, har inte ens velat öppna den ännu, fast kanske bäst man gör det innan garantin löper ut
Sen på råge efter man hittat felet på Lagunan varför den drog 1,2 l/mil så var man ju tvungen att köra till olika ställen halva dagen för att få ned bränslet så bränslelampan börjar lysa så man får hälla i ny soppa så man ser exakt vad den tar, sen kom ju frugan hem från Ikea i Haparanda idag med ett släp fyllt av kartonger så imorrn blir det minsann inget mekade i Volvo utan sitta och läsa monteringsblad och öppna små påsar med skruvar och försöka bygga iop det hon har köpt
Glömde det viktigaste jag har ju fått ett enormt sug på att köpa en Vw golf fråga inte varför för jag vet inte varför Men sanningens faktum står ju kvar att det står 4 st Volvo 140 + 2 st Volvo pv544:or + en Renault och en Vw redan på gården.. varför köpte man inte en industri tomt istället för hus