Hej!
Ni har rätt, jag är faktiskt bättre denna veckan så är inte fullt så deprimerad. Det är ju det man blir - just deprimerad. Har varit i en svacka när allt varit rent skit.
Kollar efter möjligheter om att lämna bort bilen för renovering men det är ju pillandet man får behållning av. Någon som har tips på firmor som sköter hel/delrenoveringar och eventuellt pris? Men å andra sidan kan jag sköta jakten på delar och det är ju roligt bara det! Att samla och samla ..
Jag la ut bilen och fick SJUK respons. En luxemburgare bjöd $3500 euro efter min bildkollage. Det är ju fortfarande en bil med ladugårdsfynds status, dvs. hönsa skit på lacken och fågelbo inuti. Kanske inte men ändå
Så här ser den ut iaf. Hade jag fått tag i en helt ny inredning hade jag nog kunnat sätta den i trafik enkelt, mina jobbarkompisar (Volvo 66 fantaster - hur man nu kan älska en bil med rem) kan hjälpa mig hänga dit avgas och motionera bromsarna. Kanske får ta bort annonsen men har inte bestämt mig ännu ...
164:an är ju i trafik och behöver bara bytas vevaxeltätning på och det kan jag lämna bort till "vanliga" volvoverkstan...
Bilarna är ett frustrationsmoment när man inte kan skruva - men glädje när man mår bra!