Sitter o kollar blocket lite smått efter delar till min 145. behöver bland annat dörrar o massa småpill..
snubblar över denna http://www.blocket.se/landskrona/Volvo_145_1969_veteranare_28236564.htm?ca=23_16&w=1
som har allting jag behöver, samma färg på inredningen osv osv..
tänkte om man skulle köpa den o flytta över alla bra delar till min och sen skicka den i pressen, men det känns inte rätt, dels för att den ser fin ut, och det tillverkades väl inte så många 145 -69? det hade dessutom vart kul att ha 2 st då den är uttagen 2½ månad efter min, och bara ca 2000 högre chassinummer..
en tanke jag hade var att spara den och ha som vinterbil, 145 på sommarn och 145 på vintern hade vart fränt, kanske med B230FT och m90 låda eller något annat skoj, kanske strikt orgnial (men hur kul är det??) o ska jag ha kvar den isf, så varför då flytta över alla bra saker till min? bättre att göra tvärtom då, men då är allt jobb på min i onödan..
nej, det är nog bäst att jag letar efter en riktigt dålig bil och med gott samvete kan pressa den sen, eller lösa delar så slipper jag pressa nån bil.