Haha ja de har du minst sagt rätt i
![Wink :wink:](/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
Är väldigt svag för volvos skåp ja å finns ju delar i designen som jag föredrar framför den andra på både 145an å så 245an, Men kan för övrigt säga de att en Vit 245a den går före vilken bil som helst kan inte beskriva med ord hur läcker jag personligen tycker dom är ( måste nog ha en ganska rejäl fnura på tråden men så är de)
145an ja jo samma sak där fast där uppskattar jag charmen som 245an saknar..
Men i alla fal tillbaka till verkligheten, har bråka med min motor hela kvällen å tycker nu de börja likna någe den läcker inge vatten längre har byggt en ny vajer till choken.
Men (MEN) igår kväll pröva jag mitt synkverktg jag köpt å då fungera de kanon så synka förgasarna men den gick snålt nå otroligt insåg jag i dag (glömde skruva ut 15sexkanter
![Embarassed :oops:](/forum/images/smilies/icon_redface.gif)
) Men efter jag gjort de å sjustera blandningen så inte fan suger dom så de ger minsta utslag på min Unisynk
Så tog slangen å de hördes lite sus så ställde tills de susa likadant på bägge så nu ligger den väl hyfsat stadigt på tomgång tändningen ställd på 12grader med vacum bortkopplat. Men var ut å pröva den å gick inte alls nå vidare baksköt ur förgasaren osv men har sjuster lite med på blandningen men jobbet kallar i morgon så provkörning får vänta tills dess.
Skumma är att den stiger i varv när man ger den mindre soppa å tvärt om när man ger den mer men enligt lyfta kolven principen så går den för snålt då den tvär dö då man lyfter men.. Ja jag säger då de kanske är tröttheten som jävlas mest.